ARRANGEMENTER 2024

Her er vores foreløbige arrangementer for foråret 2024!

Dem med rød tekst er afholdt!

Mandag d. 8. Januar.
Klubaften i vores lokaler i Fannerup fra kl. 19.00.

Vi kan evt. snakke om nogen har idéer til aktiviteter udover de allerede planlagte. Øl, vand kan købes

Mandag d. 22. Januar.
Købe, sælge og bytteaften i vores lokaler i Fannerup fra kl. 19.00. Du kommer bare med det du vil bytte eller sælge. Der er ingen tilmelding.

Mandag d. 5. Februar.
Klubaften i vores lokaler i Fannerup fra kl. 19.00. Vi snakker om vandpleje projekter, og forhåbentlig kan vi finde nogen projekter vi kan planlægge så vi kan bruge vores udsætningsmidler, når vi ikke kan sætte fisk ud. Øl og vand kan købes.

Mandag d. 19. Februar.
Klubaften i vores lokaler i Fannerup fra kl. 19.00.

Klargøring af grejet til premieren 1. marts. Der kan laves liner, rep. af øjer, bindes fluer eller hvad man nu mangler til premieren.

Lørdag d. 2. Marts.
Gule ærter/premierelørdag i Enslev forsamlingshus hele dagen. Nærmere detaljer kan ses på hjemmesiden på siden Gule ærter 2024, og der kommer nyt på mail når tiden nærmer sig.

Mandag d. 4. Marts.

Søndag d. 17. marts.
Å og kyst tur til kanalen/kysten. Tilmelding i klubhuset i Fannerup fra kl. 08.00, eller til Lars på 20124966. Der er suppe fra kl. 14.00 med indvejning kl. 15.00. Der kan fiskes både på kysten og i åen.
Det koster 30,- kr. at deltage og 30,- kr. for suppen. Øl og vand 10,- kr.

Mandag d. 18. marts.
Næstsidste klubaften i vores lokaler i Fannerup fra kl. 19.00.

Onsdag d. 17. april.

Vi holder den sidste klubaften, da flere har savnet at kunne komme om mandagen. Der er nok flere som er til laksepremiere, men så er der jo plads til os andre. Jeg tænker vi snakker og hygger os. Vi åbner kl. 19.00 til vi ikke gider mere.

Søndag d. 28. april.
Sildetur til Randers fjord. Jens Warmdal er turleder. tlf. 25148369

Torsdag d. 9. maj.
Store geddedag. Tilmelding senest d. 1. maj. til:

Keld Hytting - hytting5862keld@gmail.com

Klaus Høj - mulle1213@outlook.dk

Lars Pedersen - lars.h.pedersen@stofanet.dk

Der er mødetid kl. 08.30 på samme plads som altid nedstrøms Pognes gården.

Lørdag d. 25 maj.
Lystfiskeriets dag/hornfisketur. Nærmere oplysninger kommer senere. Sammen med Jens fra Hegedal Vildt i Fjellerup prøver vi at holde en åben hornfiskekonkurrence med fine præmier. Nærmere detaljer kommer senere.

Vel mødt!