ARRANGEMENTER 2020

AKTIVITETER 1. HALVÅR 2020 SENIORAFDELINGEN

Mandag d. 20. januar:  Klubaften Enslevgården kl. 19.00. Øl, vand og kaffe kan købes.

Mandag d. 3. februar:  Klubaften Enslevgården kl. 19.00. Øl, vand og kaffe kan købes.

Søndag d. 9. februar:  Årets første åtur til kanalerne. Tilmelding på Enslevgården fra kl. 08.30 eller til Lars Pedersen på tlf. 20124966. Varm suppe med flute skal bestilles ved tilmelding til en pris af 30,- kr. Det samme koster det at deltage på turen. Der er på denne tur indvejning kl. 15.00 med efterfølgende præmieoverrækkelse på Enslevgården.

Mandag d. 17. februar: Klubaften Enslevgården kl. 19.00. Øl, vand og kaffe kan købes.

Mandag d. 2. marts: Klubaften Enslevgården kl. 19.00. Øl, vand og kaffe kan købes.

Lørdag d. ?. marts: Fælles put and take tur til Moesholm søen ved Thorsager. Vi starter fiskeriet kl. 09.00. Pris inkl. fiskekort 125,- kr. Sammen med Rønde og Kaløvig foreningerne. Tilmelding til Lars på tlf. 20124966 eller mail.

Mandag d. 16. marts: Vinterens sidste klubaften på Enslevgården kl. 19.00. Øl, vand og kaffe kan købes.

Marts/april: Sildetur til Randers fjord. Dato kendes endnu ikke. Kommer på hjemmesiden senere.Yderligere oplysninger kan fås ved tilmelding til Jens Varmdal på tlf. 25148369.

Søndag d. 17. maj: Lystfiskerens dag ved Fornæs fyr. Foreningen vil være repræsenteret på kysten til venstre ved Fornæs fyr fra kl. 10.00 til kl. 13.00 og alle er velkomne til at kigge forbi.

Søndag d. 24. maj: Hornfisketur i Ålebugten. Vi opretter base i Ålebugten nord for Grenå havn. Øl og vand kan købes. Tilmelding i Ålebugten fra kl. 09.00, eller til Lars Pedersen på tlf. 20124966 eller mail. Indvejning kl. 16.00 samme sted. Pris for deltagelse er 30,- kr.

FANGSTER 2020 har modtaget 17
GYDNING 2014 har modtaget 20