ARRANGEMENTER 2019

AKTIVITETER 2. HALVÅR 2019 SENIORAFDELINGEN

Søndag d. ???. oktober
Djurslands mesterskab i put and take. Det foregår ved Moesholm put and take ved Thorsager. Konkurrencen vil vare fra kl. 09.00 til kl. 13.00 altså 4 timer. Der skal købes et 4 timers fiskekort, som vi plejer at få til 120,- kr., når vi er så mange. Udover klubmesterskabet er der også individuelle præmier. Tilmelding til Lars på tlf. 20124966 eller mail eller ved søen inden fiskeriet begynder. Turen er for alle medlemmer.

Mandag d. 21. oktober
Klubaften for seniorer på Enslevgården fra kl. 19.00. Øl, vand og kaffe kan købes.

Søndag d. 3. November
Årets sidste åtur til kanalerne. Tilmelding på Enslevgården fra kl. 08.30 eller til Lars Pedersen på tlf. 20124966. Varm suppe med flute skal bestilles ved tilmelding til en pris af 30,- kr. Det samme koster det at deltage på turen. Der er på denne tur indvejning kl. 15.00 med efterfølgende præmieoverrækkelse på Enslevgården.

Mandag d. 4. November

Mandag d. 18. November

Onsdag d. 27. November
Generalforsamling på Enslevgården fra kl. 19.00. Følg med her på hjemmesiden hvor generalforsamlingen har sin egen side.

Mandag d. 2. December
Pakkefest/juleafslutning på Enslevgården fra kl. 19.00
Du skal medbringe en pakke til en værdi af ca. 20,- kr. Foreningen køber nogle ænder, som indgår i spillet. Der vil være Gløgg og Æbleskiver ca. midtvejs som foreningen er vært ved. Øl og vand kan købes. Vi starter kl. 19.00 og plejer at være færdige senest 21.30. Her kan alle medlemmer + familie deltage.

FLUEFISKEREN har modtaget 13
FISK OG FANGSTER har modtaget 75