ARRANGEMENTER 2021

AKTIVITETER 1. HALVÅR 2021 SENIORAFDELINGEN

OBS!

Alle arrangementer med forbehold pga.  Corona krisen!

Marts/april:
Sildetur til Randers fjord. Dato kendes endnu ikke. Kommer på hjemmesiden senere.Yderligere oplysninger kan fås ved tilmelding til Jens Varmdal på tlf. 25148369.

Tordag d. 13. maj: Kristi himmelfartsdag!
Store geddedag. Ikke et egentligt forenings arrangement, men vi er velkomne til at deltage. Der er tilmelding fra kl. 08.00 ved Pognes broen. Det plejer at være på store bededag, men den falder jo fredag d. 30. april og her er gedden fredet. Så derfor er arrangementet flyttet til Kristi himmelfartsdag som er en torsdag. Lige nu d. 29.marts ser arrangementet ud til at kunne gennemføres, men det kan jo ændre sig, så hold øje med hjemmesiden og vores FB side for opdateringer.

Jeg skal også nok sende en mail, når vi ved mere, og tiden nærmer sig.

Søndag d. 16. maj:
Lystfiskerens dag ved Fornæs fyr. Foreningen vil være repræsenteret på kysten til venstre ved Fornæs fyr fra kl. 10.00 til kl. 13.00 og alle er velkomne til at kigge forbi. Vi ved endnu ikke om DSF afholder det i år.

Søndag d. 23. maj:
Hornfisketur i Ålebugten. Vi opretter base i Ålebugten nord for Grenå havn. Øl og vand kan købes. Tilmelding i Ålebugten fra kl. 09.00, eller til Lars Pedersen på tlf. 20124966 eller mail. Indvejning kl. 16.00 samme sted. Pris for deltagelse er 30,- kr.

FANGSTER 2021 har modtaget 1
FISK OG FANGSTER har modtaget 81