ARRANGEMENTER 2019

AKTIVITETER 1. HALVÅR 2019 SENIORAFDELINGEN

Mandag d. 7. januar: Købe, sælge og bytteaften. Der er åbent i klublokalet fra kl. 19.00. Øl, vand og kaffe kan købes.Tilmelding er ikke nødvendig. Dette arrangement er for alle medlemmer. Du kommer bare med det du evt. vil af med.

Fredag d. 11. januar: Tur til Lystfisk DK i Randers. René fra Lystfisk DK har tilbudt os at komme ud og handle efter normal åbningstid. Samkørsel kan arrangeres. Tilmelding til Lars på tlf. 20124966 senest onsdag d. 9. januar. Jeg forestiller mig at vi er ved butikken ved 17.00-17-30 tiden.

Lørdag d. 19. januar: Premierelørdag i Enslev forsamlingshus. Der er åbent fra kl. 14.00 til 16.30. Se dagens program på hjemmesiden som løbende vil blive opdateret. Rønde og Kaløvig foreningerne er inviteret med.

Mandag d. 21. januar: Klubaften Enslevgården kl. 19.00. Øl, vand og kaffe kan købes.

Mandag d. 4. februar: Klubaften Enslevgården kl. 19.00. Øl, vand og kaffe kan købes.

Søndag d. 10. februar: Årets første åtur til kanalerne. Tilmelding på Enslevgården fra kl. 08.30 eller til Lars Pedersen på tlf. 20124966. Varm suppe med flute skal bestilles ved tilmelding til en pris af 30,- kr. Det samme koster det at deltage på turen. Der er på denne tur indvejning kl. 15.00 med efterfølgende præmieoverrækkelse på Enslevgården.

Mandag d. 18. februar: Klubaften Enslevgården kl. 19.00. Øl, vand og kaffe kan købes.

Mandag d. 4. marts: Klubaften Enslevgården kl. 19.00. Øl, vand og kaffe kan købes.

Lørdag d. ?. marts: Fælles put and take tur til Moesholm søen ved Thorsager. Vi starter fiskeriet kl. 09.00. Pris inkl. fiskekort 125,- kr. Sammen med Rønde og Kaløvig foreningerne. Tilmelding til Lars på tlf. 20124966 eller mail.

Mandag d. 18. marts: Vinterens sidste klubaften på Enslevgården kl. 19.00. Øl, vand og kaffe kan købes.

Marts/april: Sildetur til Randers fjord. Dato kendes endnu ikke. Kommer på hjemmesiden senere. Yderligere oplysninger kan fås ved tilmelding til Jens Varmdal på tlf. 25148369.

Søndag d. 19. maj: Lystfiskerens dag ved Fornæs fyr. Foreningen vil være repræsenteret på kysten til venstre ved Fornæs fyr fra kl. 10.00 til kl. 13.00 og alle er velkomne til at kigge forbi.

Søndag d. 26. maj: Hornfisketur i Ålebugten. Vi opretter base i Ålebugten nord for Grenå havn. Øl og vand kan købes. Tilmelding i Ålebugten fra kl. 09.00, eller til Lars Pedersen på tlf. 20124966 eller mail. Indvejning kl. 16.00 samme sted. Pris for deltagelse er 30,- kr.

Til alle klubaftener kan der købes øl, vand og kaffe. Der er åbent fra kl. 19.00 til vi ikke gider mere.

VANDET I BILLEDER har modtaget 12
ARRANGEMENTER 2019 har modtaget 17