ARRANGEMENTER 2017

AKTIVITETER 2. HALVÅR 2017 SENIORAFDELINGEN

Mandag d. 20. november!
Klubaften på Enslevgården fra kl. 19.00.

Mandag d. 27. november!
Klubaften på Enslevgården fra kl. 19.00.
Der vil være mulighed for at snakke lidt om den forestående generalforsamling, hvis nogen har behov for det.

Onsdag d. 29. november!
Generalforsamling på Enslevgården fra kl. 19.00.
Du kan læse flere detaljer på siden "generalforsamling 2017" i menuen ude til venstre.

Mandag d. 4. december!
Pakkefest/juleafslutning på Enslevgården fra kl. 19.00.
Der skal medbringes en pakke til en værdi af ca. 25,- kr. og foreningen køber nogle ænder til gevinster. Der vil blive serveret Gløgg og æbleskiver ca. midtvejs. Kort til bingospillet koster 10,- kr stykket eller 3 for 25,- kr. Vi plejer at slutte omkring kl. 21.30. Bestyrelsen håber at mange medlemmer + familie møder op og får en hyggelig aften.

Fredag d. 12. januar!
Fyraftens besøg hos René i Lystfisk i Randers. Der holdes åbent til kl. 19.00 så vi har god tid til at handle ind til den kommende premiere. Der er ikke noget fast møde tidspunkt, men vi fra Grenå plejer at mødes ved. 17.00 tiden. Der kan arrangeres samkørsel fra Grenå hvis nogen mangler transport. Tilmelding til Lars Pedersen senest onsdag d. 10. januar så vi ved hvor mange der kommer.

Til alle arrangementer på Enslevgården, vil der være mulighed for at købe kaffe, øl og vand samt lidt sødt til dem der kan tåle det.

Jeg har desvære ikke fanget noget i år.

...

Hej. Ja du må fiske begge steder. Helt fra Kolind til Grenå. I sydkanalen er der et lille stykke som er privat. Men der er skiltet.

...

hej vis jeg nu køber Sportsfiskerfor. for Grenaa & Omegn - Medlemsskab kan jeg så fiske i nordkanalen og sydkanellen eller hvordan hænger det sammen

Hi Thomas,
Please send your email contact data to info.groen@stofanet.dk