ARRANGEMENTER 2021

AKTIVITETER 1. HALVÅR 2021 SENIORAFDELINGEN

OBS!

Alle arrangementer med forbehold pga.  Corona krisen!

Søndag d. 21. februar:
Årets første åtur til kanalerne. Tilmelding på Enslevgården fra kl. 08.30 eller til Lars Pedersen på tlf. 20124966.   Det koster 30kr. at deltage på turen. Der er på denne tur indvejning kl. 15.00 med efterfølgende præmieoverrækkelse på/udenfor Enslevgården.

Marts/april:
Sildetur til Randers fjord. Dato kendes endnu ikke. Kommer på hjemmesiden senere.Yderligere oplysninger kan fås ved tilmelding til Jens Varmdal på tlf. 25148369.

Søndag d. 2. maj:
Store geddedag. Ikke et egentligt forenings arrangement, men vi er velkomne til at deltage. Der er tilmelding fra kl. 08.00 ved Pognes broen. Datoen er ikke endelig, da det plejer at være på store bededag, men den falder jo fredag d. 30. april og her er gedden fredet. Så vi afventer både corona situationen og holdet som står for store gededag.

Hold øje med hjemmesiden, og jeg skal også nok sende en mail, når vi ved mere.

Søndag d. 16. maj:
Lystfiskerens dag ved Fornæs fyr. Foreningen vil være repræsenteret på kysten til venstre ved Fornæs fyr fra kl. 10.00 til kl. 13.00 og alle er velkomne til at kigge forbi.

Søndag d. 23. maj:
Hornfisketur i Ålebugten. Vi opretter base i Ålebugten nord for Grenå havn. Øl og vand kan købes. Tilmelding i Ålebugten fra kl. 09.00, eller til Lars Pedersen på tlf. 20124966 eller mail. Indvejning kl. 16.00 samme sted. Pris for deltagelse er 30,- kr.

Hej Lucas. Frank ser ikke denne side. Du skal skrive til mig.
Du kan skrive på 20124966 så klarer jeg det.
Jeg skal lige bruge nogle oplysninger..

Lars

...

hej Frank
jeg vil gerne købe et juniormedlemskab.
jeg hedder Lucas Robæk Rasmussen og er 13 år gammel.
jeg bor bakken 25, 8500 Grenaa.

...
I går | 15:05