ARRANGEMENTER 2018

AKTIVITETER 2. HALVÅR 2018 SENIORAFDELINGEN

Mandag d. 29. oktober: Klubaften

Søndag d. 4. november: Åtur
Årets sidste åtur til kanalerne. Tilmelding på Enslevgården fra kl. 08.30 eller til Lars Pedersen på tlf. 20124966. Varm suppe med flute skal bestilles ved tilmelding til en pris af 30,- kr. Det samme koster det at deltage på turen. Der er på denne tur indvejning kl. 15.00 med efterfølgende præmieoverrækkelse på Enslevgården.

Mandag d. 12. november: Klubaften

Mandag d. 26. november: Klubaften

Onsdag d. 28. november: Generalforsamling
Se yderligere på siden "Generalforsamling 2018" i menuen til venstre på forsiden. Her vil komme opdateringer efterhånden som tiden nærmer sig.

Mandag d. 3. december: Juleafslutning + bingo
Pakkefest/juleafslutning på Enslevgården fra kl. 19.00. Du skal medbringe en pakke til en værdi af ca. 20,- kr. Foreningen køber nogle ænder, som indgår i spillet. Der vil være Gløgg og Æbleskiver ca. midtvejs som foreningen er vært ved. Øl og vand kan købes. Vi starter kl. 19.00 og plejer at være færdige senest 21.30. Her kan alle medlemmer + familie deltage.

Til alle klubaftener kan der købes øl, vand og kaffe. Der er åbent fra kl. 19.00 til vi ikke gider mere.

FORENINGEN har modtaget 25
FLUEFISKEREN har modtaget 4