Fotoalbum

Her kan du se billeder fra fiskevandet. Tryk på et billede for at se det i stor størrelse med tekst.

Der må fiskes i Nord og Sydkanalen fra dæmningssiden. Der må fiskes fra sammenløbet lige uden for Kolind og helt ned til fredningsbæltet før udløbet i Kattegat. På stykket ovenfor og nedenfor Djursgårdsbroen i Enslev er det dog tilladt at fiske på Nordsiden. Ligeledes har vi fra 2012 fået lov til at fiske nogle andre steder på Nordsiden. Se de nye oversigtskort. Der er opsat skilte.
Fiskevandet er præget af den lave faldhøjde fra Kolind til udløbet. Der er til tider langsom strøm i den øvre del. Efter pumpestationen i Fannerup kommer der mere fart på vandet. Og nede efter pumpestationen i Enslev kan der være god strøm.
Der  er ingen begrænsninger i valg af agn, dog må der kun hjemtages 3 havørreder eller laks pr. dag.

Hej. Ja du må fiske begge steder. Helt fra Kolind til Grenå. I sydkanalen er der et lille stykke som er privat. Men der er skiltet.

...

hej vis jeg nu køber Sportsfiskerfor. for Grenaa & Omegn - Medlemsskab kan jeg så fiske i nordkanalen og sydkanellen eller hvordan hænger det sammen

Hi Thomas,
Please send your email contact data to info.groen@stofanet.dk

Best regards
Henrik

Guten Tag,
wir sind ein Paar aus Hamburg und möchten 2017 einmal im Nordkanal auf Hecht Fischen.
Wir suchen Konakt zu einen netten Sportangler.

Grüße Thomas